Tuesday, February 9, 2016

Siapa Diri ku?

Sudah lama menyepi,muncul kembali. Kadang-kadang aku terfikir, apa itu blog? apa sebenarnya blogger ni tulis. Apa yang nak dicari dalam berblogging? nak cerita pasal diri ke atau ala-ala berita? anyone can help me? kihkihkih :)..

 To me, terpulanglah pada tafsiran dan kefahaman diri sendiri tentang blog. Nak cerita tentang diri sendiri pun boleh, nak cerita pasal politik pun boleh, fesyen ke , apa-apa je pun boleh.. unlimited. Bagi aku pada saat ni aku menulis sekadar menghiburkan diri, mengisi masa yang tersangat lapang, and maybe satu hari nanti boleh berkongsi sesuatu yang boleh dijadikan panduan pada pembaca. 

Sengaja aku tak padam posting yang lepas, agar aku tahu itulah aku, itulah minda aku pada saat tu. Dahulunya yang masih tercari-cari identiti diri. setiap orang perlu melalui sesatu ketika yang mana boleh mematangkan diri sendiri. Begitulah aku. Bukan aku nak cakap aku dah matang sekarang, tapi jujurnya aku sudah bersedia untuk menjadi diri sendiri. Tak perlu lah nak jadi macam wartawan duk sibuk copy paste idea orang atau mana-mana artikel untuk di upload kat blog kononnya nak reach high volume viewers. Cukup apa yang aku tulis ni membahagiakan hati nurani. walaweeeee...

Dan today aku mengistiharkan "I will start to blogging and share what I want to share".. No boundaries..

0 comments:

Post a Comment