Monday, November 29, 2010

kemalangan

Apalah malang nasib Rafie hari ni. Rafie tadi jalan g kedai beli daun sup tolong mak masak sup ayam. Dalam perjalanan balik ke rumah kira-kira 50 meter nak sampai rumah, skuter modenas 125 yang rafie tunggang tu boleh pula terbabas. Keadaan jalan waktu tu agak licin disebabkan baru je lepas hujan berhenti.Nasib baik lah kecederaan tak serius sangat, kalau tak, tak mungkinlah Rafie boleh tulis entri ni hari ni. Ni Rafie uploadkan gambar dekat bahagian yang luka.




Semua luka berada disebelah kiri. kalau kanan, terpaksa lah berehat sementara dari menulis blog.hehehehe.. tapi apa yang rafie risau macam mana kalau sakit perut nak buang air besar nanti..macam mana nak basuh????
Kos perubatan untuk semua ni je RM68. Agak mahal lah juga, biasa la klinik swasta. Rafie amek 2 suntikan. suntikan pertama untuk membunuh bakteria, kedua suntikan untuk tahan sakit. Jari yang bengkak ni sakit sangat. sehingga kuku yang terkopak ni pun tak teasa sakitnya dek kerana bengkak tu lebih sakit dari kuku tu.

2 comments:

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Oh tidak!
Ngerinye... Get well soon ya :)

apizz onepiece said...

owh skit je tu..aku td pgi dlm kul 10 nk pi town ngn mak aku..sampai separuh jln kami tgok bdk moto kepale die putus.eksiden kene gilis ngn lori kot..pape pun cian kt ko...hehehe

Post a Comment