Monday, November 29, 2010

My Blog Is "0"(zero)

Agak penat bagi saya sebagai seorang blogger yang baru. Susah betul nak jadikan blog kita ni femes. Jangan kata 10, sorang pun payah nak jenguk-jenguk blog kita. Biasanya saya akan pergi melawat blog-blog top 100 rank bagi malaysia.nak tahu siapa top 100 tu, boleh lah cari kat google search Banyak sebenarnya yang boleh kita pelajari daripada mereka. macam dah jadi hobi baru lah pulak ye. Alhamdulillah setakat ni blog ni boleh lah berjalan dengan sikit-sikit. Tambah-tambah bila jumpa kenalan bloger lain. Pada rakan-rakan bloger yang lain tu, mungkin teralu awal untuk saya blogger baru ni mengungkapkan kata-kata "rakan" kepada anda semua. Tapi saya tak kesah lah. Apa yang lagi penting adalah kita tau misi kita sebagai blogger kan?kan?? post saya pun tak banyak lagi. Harap-harap saya ni tak mudah putus asa.hehehe.. Sebelum tu, ni saya nak maklumkan kat siapa-siapa yang nak tumpang letak URL blog anda kat sini, saya amat mengalu-alukan. Apa yang anda perlu buat hanya menghantar Email, Nama (singkatan), Url anda kepada alamat Email saya seperti yang terdapat disebelah slide blog saya ni. Perkhidmatan ni percuma. Ye percuma!so, apa tunggu lagi, hantarkan sekarang Url anda sekarang.

2 comments:

Che Wan AlFateh said...

haluu...=) jenguk blog kamoo...anyway im oso newbie in blogging...step by step the ladder is ascended..=)

RAFIE HASSAN said...

owh baru gak!huhu ye la.. mencabar jg main blog ni.. namapak cam senang... nak bagi pemes punya lah main susah...anyway, thanx jenguk blog ni..

Post a Comment