Monday, November 22, 2010

Betul Ke Rafie oi!!


Pastinya jika membaca tajuk di atas mungkin sebilangan daripada pembaca akan membuat pelbagai tafsiran. Maklum sahaja hari ini pelbagai aktiviti yang berbentuk penipuan sering terjadi. Pada mulanya saya juga kurang yakin dan tidak berminat, namun saya tetap ingin mencuba.
Setelah membaca dan meneliti semua terma dan syarat akhirnya saya bersetuju untuk mengikuti program ini. Tiada yuran pendaftaran dan semua yang berbentuk modal diperlukan. Sekadar menjawab beberapa soal selidik mengenai beberapa laman web luar negara. Setiap jawapan yang anda berikan akan diberikan ganjaran. Agak pelik, tapi bagi saya tak salah mencuba. Masa yang diperlukan tidak lah terlalu lama. Ianya bergantung kepada berapa banyak yang anda inginkan ganjarannya. Saya yang menjawab kesemua soalan telah mengumpul 27 usd. Jika ditukar kepada Ringgit Malaysia pastinya jumlah tersebut berjumlah kira-kira RM86. Eh, biar betul Rafie ni? Betul sayang, tak tipu. Kalau laman tu tipu, tipu lah saya. Saya pun ingin mencuba je.

Namun begitu, saya tidak boleh mengeluarkan 27 usd tersebut. Mengikut terma dan syarat duit boleh dikeluarkan melalui akaun paypal saya apabila ianya mencecah 75 usd ke atas. Ini bermakna saya perlu mengumpul 48 usd lagi untuk mendapatkan jumlah tersebut. Hurmm, saya rasa agak kecewa sedikit, namun setelah membaca program yang cuba dibawa oleh pengendali web berkenaan akhirnya saya paham. Saya perlu berjaya memperkenalkan kepada rakan dan akan di bayar 1.25 usd setiap rakan saya yang mengikuti program tersebut jika bersetuju membuat sign up. Setelah membuat kiraan, saya hanya memerlukan 39 orang dan lebih rakan untuk membantu saya mendapatkan jumlah tersebut dengan hanya perlu sign up sahaja.
Anda juga boleh melakukan seperti saya buat ni.Tapi janganlah copy ayat saya ni. Kaedah yang sama setelah anda yang ingin membantu saya Klik pada link dibawah. Percayalah kepada saya, kerana saya yakin apa yang saya lakukan ini tidak akan merugikan anda yang membantu saya. Saya amat berterima kasih kepada yang membantu saya dan mendoakan agar anda semua dapat seperti apa yang saya dapat. Saya tidak akan membuat perkara yang sia-sia dan menyusahkan rakan-rakan saya demi kepentingan saya seorang. Tak salah kan kalau kita cuba sama-sama.
Harus diingatkan sistem ini bukanlah sistem berpiramid dimana ahli yang berada dibawah anda akan memberi faedah kepada saya. Saya langsung tidak menerima 1 sen pun hasil daripada rakan-rakan anda yang membantu anda di dalam program ini.
“Kalau dapat duit tu, yang jumlahnya kira-kira RM240 rasanya takde hal la nak belanja minum.huhuhu.. Nanti korang dapat, belanja saya pula balik keyh.”
Mungkin cukup lah sekadar menulis sampai disini sahaja, saya harap anda yang sedang membaca artikel ini mampu membantu saya dengan seikhlas hati. Kalau terlintas nak saya belanja minum pun, takpa. Teh o beng baru RM1. Korang dah bagi 1.25 Usd = RM3.70..
Jangan lupa klik Link ni tau!! Dah klik sign up.. Klik je tak sign up pun tak leh gak.
$6.00 Welcome Survey After Free Registration!
Rafie Hassan

0 comments:

Post a Comment