Saturday, August 27, 2011

Dah Tukar DOMAIN!!!

mai..mai..mai nak habaq kat hang semua...

Syukur alhamdulillah akhirnya penantian yang sudah lama di impikan menjadi kenyataan..

nak tahu apa dia?????

1




2




3

Perasan tak domain Rafiehassan.blogspot.com dah tukar???

Alhamdulillah ada rezeki lebih kali ni aku dah tukar domain ni kepada

Rafiehassan.com

mungkin bagi sesetengah pihak, "ala tak heran lah!!" tapi bagi blogger yang orang kata begining macam aku ni, benda-benda macam ni agak teruja la juga.

Hari Raya Aidilfitri ni bagi sesetengah orang sibuk nak beli baju raya baru, tapi aku tak! aku sibuk beli domain baru..

horeyyyy, horeyyyy!!!!!!!!!!1

9 comments:

sya hassan said...

woah.. bestnye ade domain sndri..

btw.. congrats.. and samat ari raye :)

RAFIE HASSAN said...

thanx sya....selamat hari raya gak...

Sufisky Lass said...

yayy ! tahniah , he'eh ! btw selamat hari raye , , whaooo :DDD

EjAt_mU89 said...

jln cni

Ahmad Uzair said...

tahniah..beli dari syarikat mana?

RAFIE HASSAN said...

thanx all..sy beli dari enom.com..

MFI said...

brape harga?? aku pun nga pk nk tukar domain..tp tak nama sesuai lg..

RAFIE HASSAN said...

ari tu pakai usd..10usd..convert ringgit dlm rm30 setahun..

Terbelog said...

tahniah :)
dan selamat ari raye...

Post a Comment